Luxusní erotické pomůcky LELO

Erotické pomůcky švédské značky LELO patří mezi nejvybranější, nejluxusnější a nejznámější předměty sexuální touhy na světě. Dnes již světoznámá značka si velmi rychle vytvořila dobré jméno založené na kvalitě, nečekaných inovacích, jedinečném designu a především na tom, že její výrobky se zcela odlišují od všech ostatních.

Jak to všechno začalo

Historie této oblíbené značky sahá až do roku 2003, kdy se ve Stockholmu ve správný čas a na správném místě spojili tři designéři s jedinečnou myšlenkou. Tato revoluční myšlenka výrazně posunula hranice celého erotického průmyslu a změnila pohled zákazníků na erotické pomůcky: Sexuální pomůcky značky LELO budou vyráběny v takové kvalitě a designu, aby je jejich uživatelé nemuseli schovávat do šuplíků, ale mohli je hrdě vystavit ve svých ložnicích.
S jakými pomůckami značky LELO můžete obohatit stávající vybavení vaší ložnice?
  • Stimulátory na klitoris
  • Luxusní vibrátory
  • Vibrační erekční kroužky
  • Párové vibrátory
  • Vibrátory se stimulací G bodu a klitorisu
  • Vibrátory simulující orální sex
  • Masážní hlavice 
  • Vibrační vajíčka
  • Pánské masturbátory
  • Masážní svíčky
  • Luxusní Venušiny kuličky
  • Vibrátory na dráždění prostaty
  • Kondomy
  • Čisticí spreje
  • Lubrikátory

Neusnout na vavřínech

Značka představuje mnoho jemných nuancí, které jsou založeny na neustálém vývoji, neukojitelné zvědavosti a touze zkoumat a zdokonalovat. Její jedinečnost je zakořeněna v přístupu orientovaném nejen na funkčnost, ale také na vzhled. Značka LELO má vnitřní a okamžitě rozpoznatelnou designovou DNA, která zcela odlišuje všechny její výrobky od ostatních. Důkazem je 36 významných ocenění designu a funkčnosti výrobků. Důležité je, že jsou neustále inovovány i mezinárodně oceněné výrobky a tak dochází k jejich maximální využitelnosti i po delší době od uvedení na trh.
Jeden ze zakladatelů značky vysvětluje, že vývoj jednotlivých produktů je odrazem snahy nabídnout zákazníkům nové pocity ještě dříve, než si sami uvědomí, že je chtějí. A jak se toho dá dosáhnout? „Musíme se povznést nad svoje pocity, nad naše výrobky a dokonce i nad odvětví, ve kterém pracujeme. To je to, co nás činí jedinečnými a odlišnými.
c

Dveře otevřené do světa

Od doby, kdy se zakladatelé LELO sešli v městském domu ve Stockholmu a domluvili si základní strategii při zakládání značky, se mnoho změnilo. Nyní je značka známá po celém světě, své výrobky uvedla do více než 50 zemí a v mnoha má dokonce své pobočky. Více než 2000 zaměstnanců po celém světě pracuje na tom, aby pokryli poptávku po erotických pomůckách nové generace. Srdce a duše firmy však jsou a stále zůstávají pevně zakořeněné ve Švédsku. Od roku 2016 značka LELO prodala již více než 16 milionů výrobků a každým dnem se toto číslo rychle zvyšuje. Hlavním cílem představitelů firmy je obohatit své zákazníky o nové zážitky i pocity a dopřát jim nekonečné potěšení na poli milování a sexuálních hrátek.

>>> Kompletní sortiment značky LELO <<<

c

 

 

0 Comment

No Comment.

Mohlo by se vám také líbit: